Kvällsinlägg

2010-06-28 23:15:10
Min Dag
Hej!
Sitter och knåpar ihop en lista på låtar som gör mig glad. Har lyssnat på början på alla låtar som jag har i mina listor på spotify för att veta vilka låtar som gör mig glad. Och det har tagit ett tag...

Och nu är jag dessutom så trött att jag tänker strunta i listan (som jag nästan har tröttnat på, haha), stänga av datorn, ta en riktigt snabb dusch (lycka till!) och sedan lägga mig i sängen.
Tror inte jag somnar allt för sent idag i vart fall.

I vart fall, godnatt och sov gott!

P.S. Har hittat fler bikiniränder! Woho! D.S.
P.S.2. Har över hundra olästa inlägg på blogglovin och internet segar. Jag orkar inte. D.S.2.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0