Midsommar

2010-06-23 12:34:03
Min Dag
På midsommar skulle vi varit hemma hos en klasskompis. Först var det tänkt vi skulle vara i hans sommarstuga, men det blev ändrat så vi skulle vara hemma hos honom istället. Men nu blev det ändrat igen, så nu ska vi vara här hemma hos mig. Som det kan gå.

Får väl duka upp med massa roliga midsommarspel och lekar och sånt ;) . Tror inte jag kan få upp någon midsommarstång, men midsommarkrans ska jag ha i vart fall. Hoppas mormor kommer hit, för hon brukar göra kransarna åt mig och min syster.

Mina föräldrar vet inte att vi ska vara här än, men det är nog okej för dem ändå ^^. Skulle vara konstigt om annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0