Min katt Elsa-Sara

2010-06-22 21:46:46
Min Dag
Nu har jag duschat, ätit, stretchat och sett lite på teve (inte i den ordningen dock). Det var så skönt att få komma ut och springa! Jag mår så mycket bättre när jag har fått vara ute och röra på mig, både psykiskt och fysiskt. Ska försöka ut och springa regelbundet nu och träna lite styrka med. Sedan ska jag anmäla mig till Göteborgsvarvet 2011 också för det har jag inte gjort än! Förhoppningsvis får jag med pappa också ;) .

När jag var ute och fotade förut kom Elsa-Sara och tittade vad jag gjorde. Såg så gulligt ut när hon gick omkring i närheten av mig så jag kunde inte låta bli att fota henne.

Nosa på bladen litegrann och kika vad som finns inne i buskarna.

In i buskarna!






Och det var det. Sedan så tog jag lite kort på Eskil, men jag funderar på omjag ska lägga ut dem. De kan uppfattas som vulgära, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0