Onsdag

2010-06-30 13:09:53
Min Dag
Hej på er!
Har varit hemma en stund nu, kom väl hem vid tio-tiden efter att ha varit hos Patrik men eftersom han jobbar så måste jag åka hem på morgonen.
Har mest suttit och spelat spel på datorn, haha. Det är inte så himlans fint väder ute så jag passar på att spela lite då ;) . Tyvär totalvägrar min dator att installera The Sims så jag kan inte spela det hur mycket jag än vill! Vet inte vad det är för fel. Spelet funkar ju på Emes dator så det är inte spelet det är fel på...

För övrigt är inte ens sommarlovet läxfritt! För jag (eller vi, rättare sagt) måste fixa på mitt och Willes projektarbete. Läsa lite böcker och skriva i loggboken och fundera och tänka... Suck. Har inte orkat ta tag i det än, men det känns ju som om jag borde göra det snart. När jag orkar.

Nu ska vi inte vara så deprimerande!
Har massa bilder från igår jag skulle kunna lägga ut. Får se om jag gör det, eller om jag gör det någon annan dag ;) .
Ha en toppendag!

Det blir nog ingen dag vid havet.. Även om jag hade velat.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0