Onsdag

2010-06-23 12:18:13
Min Dag
Vaknade för ungefär en timma sedan. Riktigt skönt att få sova ut riktigt länge, eller jag känner mig liksom utvilad för en gångs skull. Tror det är tack vare att jag sprang i går, för jag brukar sova djupare när jag har rört på mig ^^.

Idag ska jag åka med mami och handla när hon har slutat jobbet någon gång vid tre. Ska köpa lite saker som jag ska ha med mig på midsommar. Jag och Willig bestämde nyss att vi ska grilla och att man får ta med sig det man vill själv att grilla. Vet inte vad jag ska ta med en, får fråga Patrik vad han vill ha med sig ^^.
Efter det ska jag åka hem till Patrik.

Vad har ni för planer idag? (:

Hehehehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0