Onsdagskväll

2010-06-09 19:31:07
Min Dag
Äntligen kommer mina inlägg upp på bloglovin! Det var en liten, liten detlalj som störde RSS-flödet (don't ask) som jag nu har fixat.

Tvättar mina vita skor just nu. Tänkte ha dem på skolavlutningen för att det blir bekvämast. Eller så har jag mina sandaler som jag har använt varje dag fram till idag då jag beslöt mig för att ta på mig vanliga skor och att min blåa tå fick säga vad den ville om det. Fast än så länge har den inte sagt så himla mycket, var pyttelite öm förut men det har gått över så äntligen kan jag börja använda vanliga skor igen!
Så jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar med mina skor så jag kan hänga ut dem på tork.

Ska hinna med att packa för minst två dagar också. Ska till pojkvännen imorgon och sova där tills på lördag. Vet inte om jag åker hem på lördagen eller om jag stannar kvar i Kungälv tills mina föräldrar kommer och hämtar mig för att åka på kalas hos min kusin. För om jag stannar kvar så måste jag packa ner kläder som jag kan ha på det kalaset också. Måste försöka klura ut vad som blir bäst och enklast.

Vad gör ni för något roligt ikväll ? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0