Onsdagsmorgon

2010-06-16 10:05:59
Min Dag
Godmorgon!
Jag vaknade precis av att jag hade en läskig dröm. Ingen mardröm utan bara en riktigt läskig en.

Idag ska jag åka in till Kungäv igen men för att träffa min pojkvän. Sedan ska vi åka in till Göteborg för jag ska försöka hitta en present till min syster som fyller år imorgon. Har en liten grej jag funderar på att köpa, men jag får se om det blir det eller om det blir något annat.

Är fortfarande varm om hela kroppen, sådär som man blir när man har solat vet ni. Ganska skönt att slippa frysa för en gångs skull ;) . Tror jag har för lite underhudsfett eller för dålig blodcirkulation för jag fryser nästan jämt! Min kusin fryser också hela tiden, så jag antar att vi har en gemensam gen eller något sånt.

Min mage ropar efter mat och min hals ropar efter vatten, så jag ska gå upp och ordna lite frukost åt mig. Tänker inte äta paj i dag faktiskt. Har börjat tröttna lite på det.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0