Operadags!

2010-06-13 14:45:56
Min Dag
Åkte och hämtade min pokjvän efter kalaset igår eftersom vi fick en plats över i bilen. Vaknade upp bredvid honom i morse och fick sedan plättar till frukost (fast det var jag som gjorde smeten).

Medan min pojkvännen "jobbade" litegrann (han har fått ett uppdrag av sin farbror att översätta filmer från tyska till svenska) så låg jag utomhus och läste "Sushi för nybörjare" av Marian Keyes. Älskar hennes böcker!

Senare ikväll är det dags att gå på opera! Jag, mami och pojkvännen ska gå och se "Trollflöjten" på Göteborgsoperan! Mami fick det i julklapp av mig och det ska bli väldigt kul att få gå och se den! Har hört att den ska vara väldigt bra (av några av mina klasskamrater som har varit och sett den).


Mums med plättar till frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0