Kakor, biologi och shopping

2010-06-09 17:57:29
Min Dag
Har varit och shoppat idag till mig själv. Det var ett väldans tag sedan faktiskt. När jag tänker efter så spenderar jag nog minst hälften av mitt studiebidrag på min pojkvän så det är inte så himla mycket kvar till mig själv sedan. Men jag får tillbaka det, kanske inte alltid i form av pengar men på ett eller annat sätt. Han är ändå min pojkvän, ju ;) .
Visar vad jag köpte någon annan dag. Kommer ha på mig det jag köpte på skolavslutningen så någon gång i helgen slänger jag nog upp en bild på det i vart fall.




Vi hade lite fika
på biologilektionen idag. Det fanns både kakor, chokladbollar, muffins och popcorn!

Medan vi smaskade på kakorna och popcornen tittade vi på klasskamraternas bidrag till biologi-arbetet. Jag och Wille körde lite sådär halvimproviserat, men det gick ändå bra. Vi börjar ju nästan bli bra på det där nu, haha.
Vi fick sluta någon gång efter tolv och hade jag inte åkt in till Göteborg hade jag kunnat ta tjugo över tolv-bussen, och det är verkligen inte ofta man hinner ta den!

Sista riktiga skoldagen imorgon, men jag tror att vi slutar tidigare då med om vi lyckas flytta upp projektarbeteslektionen. Och sedan är det nästan så att det är sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0