Skolavslutningen 2010

2010-06-13 15:32:43
Min Dag


Började som varje år på Mimers Hus med att rektorn pratade lite i teatern och att några estetelever spelade några låtar för oss i publiken.
När rektorn pratat klart och vi hade avklarat "Den blomstertid nu kommer" gick vi till klassrummte där lärarna fick blommor, två klasskamrater som ska lämna klassen fick tröjor och Zizziee fick en utmärkelse för att hon fick saker gjorda!

Några timmar efter att vi hade fått våra betyg i handen och köpt vad vi skulle ha med oss bar det av hem till klasskompisen!

Vi (läs: några killar) grillade och hade allmänt trevligt.

Vi tittade litegrann på fotbolls-VM med.


Mat. (Min tallrik överst, pojkvännens underst.)
Jag älskar potatis (!) och det var i stort sett det enda jag åt under kvällen. Tog några tuggor på min hamburgare, men resten fick pojkvännen.

Hunden Flisan var med också. Hon gillade speciellt mycket att Willig gav henne lite mat (mest chips) då och då.

Sedan blev killarna lite rastlösa och tog inspiration från fotbolls-VM och spelade lite fotboll i regnet.
När de sedan kom in hoppade vi i poolen (Wille var snäll och lånade ut bikini till mig som hade glömt) och badade litegrann.

Chips spilldes ut på golvet (vilket jag tror glädje Flisan).
Någon gång runt klockan ett var det dags att åka hem och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0