Svenska Hollywoodfruar och kladdkaka

2010-06-09 21:42:33
Min Dag
Har ju inga läxor eller prov att plugga till längre så jag tänkte att då passar jag på att se på några avsnitt av Svenska Hollywoodfruar. Tycker det programmet är så himla härligt, speciellt för att Maria Montazami är med; gillar verkligen henne för hon är så himla underbar och rolig. Allt hon säger blir på ett gulligt sätt och man kan inte annat än bara le.
Har suttit och ätit massa kladdkaka till programmet och jag borde lägga den på ett annat ställe nu så jag inte äter mer. Inte så himla nyttigt ändå.

Men över till något annat. Tänkte packa min (min och min...) stora sportbag (heter det så?) så jag inte glömmer av det och måste göra det imorgon istället och får en väldigt stressig morgon.
Har bestämt mig för att packa ner kläder till lördagens kalas också, ifall att jag inte skulle åka hem. Alltid bra att vara förberedd.

Sedan blir det till att hoppa i sängen. Så jag säger godnatt nu för jag tänkte stänga av datorn.
Godnatt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0