Tisdagskväll

2010-06-15 21:32:39
Min Dag
Känns verkligen att jag har legat ute i solen under de "starkare" timmarna (12-14) för det bränner lite på axlarna, armarna och runt halsen. Men jag tror allt att jag har fått lite mer brun färg och inte röd, vilket jag såklart hoppas! Brukar alltid bli röd innan jag så sakta börjar bli brun. Men det här året verkade mina pigment ha ändrat sin taktik!
Dessutom är jag alldeles varm om kinderna, i hela ansiktet faktiskt. Och nästan om hela kroppen, förstås är fötterna som isbitar som de brukar vara!

Mobilbloggade förut, men det verkar som om att det inte kom fram till bloggen. Det kanske gör det senare eller imorgon. Man vet aldrig.
I vart fall så tog jag tre-bussen och åkte tillbaka in i Kungälv för att möta mami. Vi skulle titta efter present till min lillasyster som fyller år på torsdag. Kan inte skriva vart vi åkte/gick eftersom min syster läser bloggen, så det får vänta tills hon har öppnat sina paket.

Har lyckats läsa ut boken också. Så nu ska jag börja på en ny. Gick igenom min bokhylla igår och märkte att jag hade sju olästa böcker som jag kan hugga in på. En del deckare som jag dock tänker skjuta på. Har fått nog av deckare på ett tag då jag nästan började må dåligt efter att ha läst några på rad. Istället är det just nu romaner som gäller! Marian Keyes och Denise Rudberg, ja tack!

Nu borde jag egentligen gå och tina upp lite paj för jag har inte ätit middag än. Åt fyra smörgåsar med ost på (eller delade på dem, så jag har väl ätit åtta då...) när jag och mami kom hem så jag var inte jätte sugen på middag när de andra åt (eller mami och pappa i vart fall. De andra i familjen äter på annan ort idag).
Paj är gott!

-Gammal bild-
Hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0