Relator

2010-03-09 20:20:19
Dagens låt

Den här är också en sådan låt som får en på lite gladare humör.
Tänker på Paris av någon anledning när jag hör den. Fast jag aldrig hört den. Men det låter som en Paris-låt.
Den gör mig glad i vart fall (:
Dessutom trodde jag att det var en öm och kärleksfull låt, för jag tyckte att de sjöng you always relay to me och don't go (istället sjunger de you don't relate to me och no girl)


 

Scarlett Johansson & Pete Yorn - Relator

 

When I met you
I didn't know what o do
I was tired, I was hungry, I'd fight
Now I'm away
I write home every day
And I see you on the TV at night

You can see that
life's for us to talk about
You can leave
Whenever you want to

You don't relate to me
No, girl
You don't respect me
No, girl
No, girl, yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0