Söndag kväll

2010-03-14 18:30:24
Min Dag
Sitter hemma hos pojkvännen just nu och passar på att kolla lite saker på internet ( = läsa bloggar). Tänkte göra klart min rättskunskapuppgift också som ska vara inne imorgon. Den handlar om att vi ska bl.a. skriva vad vi själv skulle ge för straff till två mördare.

Tog en springtur imorse och var jätte stolt över mig själv för att jag orkade springa hela vägen utan att stanna en enda gång! Jag kommer till en slags "tröskel" när jag är ute och springer, och innan jag har kommit över den så känner jag att jag vill börja gå för att jag egentligen inte orkar springa mer. Men när jag väl har kämpat mig över tröskeln utan att ha börjat gå så brukar jag orka en längre bit till. Så jag måste helt enkelt se till att jag inte börjar gå, för gör jag det så är det kört sedan för då vill jag bara gå resten av biten.
Men som sagt; stolt och glad över att jag klarade det! En vecka kvar nu tills jag ska orka springa en mil...

Men nu kom pojkvännen hem från gymmet så jag får väl vara lite social mot honom (:
Var för övrigt på kalas hemma hos hans bror förut och fikade.(:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0