Söndag förmiddag

2010-03-07 12:02:49
Min Dag
Solen lyser helt underbart vackert och hade det inte varit för att jag har lite plugg att göra så hade jag gått ut på en långpromenad. Helst hade jag velat gå ut på en lång promenad i solskenet med min fina pojkvän, men han skulle på match långt borta i Nässjö idag tyvärr...

Men jag kommer ändå att komma ut i solskenet idag för min pappa har tagit åt sig jobbet som min tränare inför Göteborgsvarvet och igår sa han att "imorgon ska du och jag ut och springa. Du måste komma i form inför Göteborgsvarvet!" Så det är vad som väntar mig när han har kollat klart på Vasaloppet, vilket är om bara några minuter.
Ärligt talat känner jag inte alls för att springa just nu, men det känns säkert bra när jag väl har kommit ut.

Ska väl försöka lägga ut några franskaglosor på glosor.eu innan pappa drar ut mig på joggingtur.
Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0