Torsdagskväll

2010-03-18 19:46:06
Min Dag
Dagen började som en katastrof kändes det som.  För det första började det med att jag sprutade parfym i ögonen på mig själv (fråga mig inte hur jag lyckas...), och sedan glömmer jag smörgåsarna som jag hade tänkt att äta innan idrotten eftersom jag vet att jag alltid är hungrig innan den lektionen. Dessutom glömde jag en annan mycket viktig (men hemlig) sak och för det fjärde så kom jag försent till franskan.
Och för det femte så var min käre franska-vän Wille sjuk idag så jag hade ingen att genomlida lektionen tillsammans med.

Men sedan flöt det på faktiskt. Det kunde ju nästan inte bli värre, förutom att jag skulle ha halkat på någon isfläck och bryta bägge benen och slå i ryggen så hårt att jag skulle bli förlamad (vilket inte hände den här dagen dock).
Idrottsuppvisningen gick bra! Vill inte säga väldigt bra för jag glömde bort två steg jag skulle göra, men det märks egentligen inte om man inte stannar upp mitt i allt så det gick väl minst sagt bra (: . Tyckte för övrigt det var jätte roligt att stå där framme och leda klassen under min låt! Skulle vilja göra det igen!

Hjälpte mami att handla på maxi efter skolan och åkte sedan och hämtade mina plastpåsar som jag ska sälja för klassen hemma hos min pojkvän.  Fick tillbaka mina smörgåsar som jag glömde där i morse och åt på vägen hem i bilen (: .
Har övat lite engelska och läst några sidor i nationella svenskaprovs-häftet, så nu har jag egentligen inget att göra. Skulle kunna öva lite engelskaglosor och tvärflöjt. Nu blir det lite sådär igen - vad ska jag göra?



Hello!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0