Utvecklingssamtal

2010-03-31 16:57:48
Min Dag
Det blev att jag satte mig och pluggade lite matte efter att ha varit och köpt en risifrutti på maxi. Duktigt!
När Willes grupps seminarie var över var det dags för estet. Hittade kläder och skor till mig, och sedan fick jag sitta och kolla när de andra gjorde sina scener.
Imorn blir det heldagsrep som gäller! Från 08.30 till två/tre-någon-gång. Roligt!

Efter esteten hade jag utvecklingssamtal, eller mentorsamtal som det egentligen heter. Min mentor sa ungefär det som det alltid sägs på mina mentorsamtal; allt ser fint ut, fortsätt som du gör. Inget överraskande utan mest glädjande saker. Fick mvg i både Kemi A och Matte C. Finfint.

Nu ska jag läsa lite bloggar tills pojkvännen kommer hem från sin klippning. Sitter nämligen hemma hos honom just nu, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0