Då hamnade jag i säng i hyfsad tid ändå!

2010-05-13 23:34:30
Min Dag

dsc00234 (MMS)

Då hamnade jag i säng i hyfsad tid ändå! Fast anledningen till varför jag egentligen går och lägger mig nu är för att internetet inte riktigt fungerade som det borde och det gick knappt att gå in på någon hemsida (man får trycka på F5 tjugo gånger innan man kan se sidan. Överdriver inte ens). Så jag tröttnade helt enkelt och gick till sängs. Har förresten träningsvärk sedan igår, gick ju på cirkelfys-passet tillsammans med pojkvännen (som också känner av att vi var där igår). Dock är det inte lika loach träningsvärk som jag fick förra gången, men jag känner av det när jag sträcker på mig, går i trappor osv. Nog om detta. Skulle egentligen bara säga godnatt, så jag gör väl det. Godnatt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0