Det åskar här, eller mullrar i vart fall...

2010-05-20 21:03:23
Min Dag

Det åskar här, eller mullrar i vart fall så jag vågar inte starta datorn. Så det blir mobilblogg. Gillar inte att det inte går att göra styckeindelning när man mobilbloggar, för övrigt. Ösregn är på väg hitåt också, än så länge duggar det "bara". Hade den nationella pratdelen i franska idag. Gick nog dåligt. Tusan också! Kom inte på vad jag skulle kunna säga om ett visst ämne, så det blev mest tyst. Hoppas det går bättre på de andra delarna! Hade lite prat om projektarbetet idag med. Jag och Wille ska göra ett experiment med en mellanstadieklass men vi har inte kommit på vad för experiment. Försöker pumpa min syster på idéer om vad som kan vara roligt för mellanstadieelever eftersom hon går i mellanstadiet, men än har det inte kommit från något vettigt. Får hoppas att det gör det snart! Har suttit/legat ute i solen nästan hela tiden sedan jag kom hem. Verkligen jätte skönt ute, visst är det? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0