Fredagsmorgonen (valborg)

2010-05-01 22:38:42
Min Dag
Fick gå upp 06:15 för att jag skulle hinna duscha. Pappa och fransmannen gick nog upp någon gång runt halv sju.
Jag förklarade varför vi flaggade denna dag på pappas begäran och sedan åkte vi mot Ale Gymnasium.

Fransmännens väskor.
Vid klockan 07:45 skulle vi ha varit vid Ale, men som vanligt när det gäller min familj så kom vi lite sent. Bara fem minuter eller så, men ändå.

Det var några som fällde en tår eller fler och jag var nära till att göra det. Alltid lika sorgligt att säga farväl till någon.
Halv åtta hade fransmännen begett sig på sin resa tillbaka till Frankrike och jag och mina föräldrar åkte till Kungälv för att lämna av mig.

Inne i skolan var det väldigt tomt för att vara da-Vinci-hallen. Men å andra sidan så var det ungefär femtio minuter kvar tills första lektionen började...

Det var min fredagsmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0