Kristihimmelfärd

2010-05-13 16:02:04
Min Dag
Idag är det ju kristihimmelfärdsdagen så jag är ledig från skolan. Fyra veckor kvar till sommarlovet nu och jag är verkligen skoltrött, så att få vara ledig två dagar extra är väldigt välkommet.

Vaknade hemma hos pojkvännen vid klockan sex i morse bara för att jag hade glömt att stänga av mitt alarm på mobilen! Så det fick jag gå upp och stänga av det och lägga mig i sängen igen.
Självklart vaknade inte pojkvännen av det för han sover alltid som en sten. Fattar inte hur han kan sova igenom ett helt alarm!

Åkte in till Göteborg förut med Wille och min pojkvän och har nyss kommit hem till pojkvännen igen. Väntar på att mami ska komma och hämta mig.

Var snäll (hihi) och köpte en par jeans som pojkvännens mamma ville ha till henne och ett par skor (visar kanske sedan).
Nu äter jag smörgås medan povjkännen spelar sitt nya Call of Duty som han hade köpt som en present till sig från hans föräldrar, och jag väntar som sagt på att mami ska komma och hämta mig, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0