Min lördag

2010-05-30 19:27:24
Min Dag

Gick och mötte min pojkvän som steg av bussen på andra sidan skogen någon gång vid halv tre. Eskil var nära på att följa med mig, men ångrade sig och stannade kvar hemma på gräsmattan istället.

När vi kom hem skulle mami och pappa åka iväg på ett bröllop.
Jag och pojkvännen cyklade till Kodes Ica-affär och handlade lite saker. Det var skönt att komma ut och röra lite på mig eftersom jag inte gjort det sedan Göteborgsvarvet (dock på grund av att min blåa tå gör att jag inte kan ha på mig annat än mycket lösa strumpor och skor).

Tillsammans med Eme lagade vi middag. Det blev hemmagjord hamburgare med hemmagjorda klyftpotatisar. Väldigt gott!

Elsa-Sara kände lukten och ville också komma och smaka.
Efter maten blev det naturprogram (som alltid går klockan sju på svt2 på lördagar) och lite senare Eurovision Song Contest 2010.
Innan det programmet var slut var både jag, Emelie och pojkvännen så trötta att vi gick och lade oss.
Det var min lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0