Nytt

2010-05-13 22:39:35
Konsumtion
Just det, tänkte lägga upp en bild på mina nya skor bara för att det kan vara kul, hihi.

Ett par vanliga vita tygskor blev det allt. Hade egentligen varit bättre att köpa ett par svarta eftersom jag bor på landet och vita skor blir "fortare" smutsiga än svarta skor. Men de svarta skorna fanns bara kvar i storlek 35 och min plånbok sa helt enkelt att det borde vara dessa skor som borde bli mina. Behöver ett par tygskor för just nu har jag bara mina gubbskor, ballerinor och högklackade skor att gå. Så ett par tygskor/gummiskor var vad jag behövde.



Sedan köpte jag ju träningskläder förra helgen med.

Och det blev dessa byxor och tröja från Craft. Så nu har jag något annat än mjukisbyxor att springa i på Göteborgsvarvet och det känns ju skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0