What a day

2010-05-16 18:49:15
Min Dag
Är äntligen hemma hos pojkvännen.
Kom inte med 15:52-bussen för:
1. Jag kunde inte hitta min almanacka och jag har fortfarande inte hittat den. Vette tusan vart den är! Måste ha den i vart fall så jag hoppas att den dyker upp mycket snart!
2. Ingen av mina föräldrar var hemma fastän jag hade sagt att jag skulle åka iväg och behövde skjuts (dock hade jag inte avsatt någon tid, men ändå) för de hade gett sig iväg på en två timmar lång promenad.

När mina föräldrar väl kom hem igen kunde jag ta 17:22-bussen tänkte jag, så jag och pappa satte oss i bilen och åkte iväg. Men när vi suttit och väntat vid busshållplatsen till halv fem upptäckte jag att bussarna bara gick 52 (klockslag). Så vi fick åka hem igen, och sedan åka tillbaka igen.
Försökte leta ännu en gång efter min almanacka när jag var hemma snabbt, men förgäves.

Nu har jag ätit (väl)pepprad biff och klyftpotatis och tänkte plugga något innan hockeymatchen mellan Sverige och Tjeckien börjar klockan 20:00.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0