All by myself

2010-11-05 18:28:42
Min Dag
Tja!

Hamnat hos Patrik igen. Ensam. Med hans föräldrar. Han själv stack iväg och tränade. Jaha. Får roa mig ett tag själv nu då.
Kände för att spela något spel (typ the Sims) men han har bara tråkiga skjutspel, bilspel och andra tråkiga spel. Suck. Känner inte för bloglovin' faktiskt. Får se vad jag hittar på.


Blir hemmakväll ikväll med jordnötsringar (hur glad som helst över att jag kan äta dem trots min nötallergi!), fanta och antagligen tv. Mysigt.

Hann inte föra över några bilder när vi var hemma hos mig; hann inte sitta vid datorn alls faktiskt, så ni får vänta tills imorgon, mes amis. Då ska jag lägga in massa bilder!

Ha en underbar fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0