Fars Dag

2010-11-14 19:55:14
Kalas och festligheter
Hej hopp!

Idag är det fars dag så vi har firat min pappa och min farfar (min morfar är dessvärre inte längre i livet).
Patrik var här tills runt klockan tre, för då skulle vi ner till farmor och farfar och då ville han hellre åka hem, tss.
Pappa fick presenter (nya stövlar och en bok om traktorer) och farfar också.

Har varit trött hela dagen. Sådär segt trött ni vet. Men går jag och lägger mig nu kommer jag nog ändå inte komma somna, för jag är fortfarande för pigg för det. Jobbigt läge, helt enkelt!

Hade planerat att åka till Patrik nu på kvällen, men det verkar inte riktigt vara någon som vill köra mig och bussarna går inte så ofta eftersom det är söndag. Får åka till honom imorgon istället. Och appropå imorgon så är jag ledig bara för att alla da Vinci-lärarna ska på en kurs om hur det blir med alla ändringar i skolan som blivit införda av den nuvarande regeringen.
Men, jag har tvärflöjtslektion så jag måste fortfarande ta mig till skolan. Eftersom det inte går någon buss så hade jag tänkt att jag kunde sova hos Patrik i natt så jag slipper ta en tidig buss imorgon (för bussarna går fortfarande dåligt fastän det är vardag). Men det verkar jag som sagt få göra ändå.
Ska ta den tidigaste bussen och så går jag och lägger mig igen hos Patrik när jag har kommit fram.

Så, det var väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0