Fredag morgon

2010-11-05 12:45:00
Min Dag
Godmorgon på er!

Vaknade vid elva imorse och tycker det känns som en söndag, antagligen för att jag var ute igår... Appropå igår så hade jag jätte kul! Kändes lite som om att hela klassen var där igår och vart man än tittade så var det någon man kände igen, ungefär. Kul!
Men det var hur mycket folk som helst! När vi kom dit var kön minst tjugo meter! Fast vi hade tur för Patrik kände några i kön som stod rätt långt fram. De hade stått där i 45 minuter! Vi behövde bara stå i kön ungefär 20 minuter (?) så det var väldigt skönt. Man vill ju komma in så fort som möjligt!

Blev inte så många bilder dock. Ska kolla igenom dem när jag kommer hem och titta efter om det är något man kan lägga ut.
Appropå hem, så ska jag och Patrik åka hem till mig nu vid två. Så skönt att det ändå är fredag för då går det fler bussar, wiho!

Tillbaka till att göra iordning mig för att åka hem.
Ha en underbar fredag sötnosar!


Hej,.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0