Jag hade en lite halvt knasig dröm i natt,...

2010-11-30 10:25:21
Min Dag

Jag hade en lite halvt knasig dröm i natt, drömde om Harry Rotter och Voldemort. Eller så var det jag som var Harry, kommer inte riktigt ihåg. Voldemort kom i vart fall hem till oss och mamma var jättetrevlig mot honom. Och de där dödsrelikerna (har man alla tre blir man mästare över döden, typ) fanns hemma hos mig. Tror det var en kudde, mascara och något mer konstigt istället för det som de är egentligen (en jätte bra trollstav, en osynlighetsmantel och äsch, kommer inte på den sista). Hade packat ner dem i en väska och sedan när jag hörde att Voldemort kom lade jag någon trollformel på dem som gjorde att de inte syntes. Trollade bort mig själv några gånger, och en gång trollade jag bort både mig själv och mamma, medan Voldemort rotade runt i milt rum efter dödsrelikerna. Sedan skulle jag visst åka hem till en kompis till mig tillsammans med massa andra människor (tror det bara vara tjejer och jag tänker efter) för att bo där ett tag, det var därför jag hade packat en väska. Och ungefär där vaknade jag. Visste förresten vilken dag det var när jag vaknade. Tänkte att det måste vara lördag eller söndag. Tänkte igenom vad jag hade gjort igår. Blev lite besviken när jag kom på att det var tisdag och jag måste gå upp. Hade ju varit så skönt att ligga kvar en stund till...


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0