Lördag 6 november

2010-11-06 13:52:51
Min Dag
Hej!

Gick upp åtta imorse (ZzzZz) för att träna vid nio. Hade inte fått sova ordentligt inatt; vaknade från och till, blir så himlans trött under dagen när jag har sovit så. Fast jag kände mig lite piggare efter medelpasset. Tyckte att det var jobbigt ett tag där! Men det är mest bara skönt/kul för då får jag ta i och kämpa lite.

Hade glömt av att det var allahelgonadagen idag, så jag trodde att tågen gick som de brukade på lördagar. Men nej, de gick en gång i timmen idag så jag fick ta bussen hem istället (lite jobbigare för då måste jag byta i Kungälv). Kom hem en trekvart efter att passet hade slutat och in i duschen efter att jag ätit lite.

Har pluggat fysik en liten stund medan jag lyssnar på HåkanH och ringt och pratat med Anna (som jag ska gå med) om när vi ska träffas och vilka bussar vi ska ta. Så nu är det bara att vänta på att klockan blir tjugo över fem, för då ska jag ta bussen in!

Åh, ha en finfin lördag!
(Precis som jag ska ha!)

Några bilder från i torsdags. De här är dem enda som blev någolunda bra och som jag vågar lägga ut.
(Med tanke på att jag inte brukar lägga ut bilder på vem som helst. Inget annat.)






<3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0