Sticky

2010-11-04 18:30:59
Min Dag
Hej!

Satt och pluggade sådär lagom mycket matte för som vanligt var det andra saker som var mycket roligare. Som tv:n till exempel. Men en del blev i vart fall gjort (alltid något)!
Jag och Patrik var ute på en promenad förut. Tog några fina kort som jag tänkte slänga upp någon gång i helgen, beroende på när jag kommer hem och så. Stannar hos Patrik i natt igen men gör nog en snabbvisit hemma imorgon om inte mami ska träna på lördagmorgon. Äsch, vi får se hur det blir!

Har precis klivit ur duschen och om lite mer än en halvtimma ska vi åka in till Göteborg för att gå ut! Blir Sticky Fingers faktiskt (mest för att ungefär "alla andra" går dit, alltså störst sannolikhet att träffa någon/några man känner).
Så ni får ha en trevlig kväll och så hoppas vi att jag också har det! :)


Får väl slänga in en bild på mig så det inte blir så bildfattigt.
Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0