Tisdag

2010-11-09 15:04:54
Min Dag
Hej igen!

Trodde att jag hade bråttom till bussen och skulle missa den, tror jag missbedömde snökaoset lite väl mycket. För jag småsprang hela vägen ner till busshållplatsen och kikade efter bussen ifall jag skulle behöva springa. Men icke. När jag väl var framme fick jag stå och vänta i tre-fyra minuter innan bussen kom.
Fast jag blev inte så förtjust över det faktiskt, för den körde åt andra hållet, alltså skulle den åka in i Aröd hela den långa vägen för att sedan vända och åka tillbaka. En kvart senare kunde jag gå på den. Och den var kall, så jag blev inte så himla upptinad (gissar att mina lår var lite röda, inte lätt att se sådant under bruna strumpbyxor).
Dessutom glömde jag att plinga, så jag fick åka till busstationen och gå tillbaka till skolan därifrån.
Kom inte försent i vart fall, alltid något.

Upptäckte att jag har runt 230 olästa inlägg på bloglovin'. Well, well, det får vänta. Nu blir det fysik (!) och franska.
Glömde idrottskläderna hemma (är hos Patrik), eller rättare sagt: jag hann inte packa ner dem. Kanske lika bra det för nu får jag mer tid till att plugga.

Later!


Yesterday, när granarna ännu var gröna.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0