Bonsoir

2010-10-14 19:38:37
Min Dag
Godkväll på er!

Har precis kommit hem till Patrik efter att ha varit och spunnit. Gjorde det jobbigt för mig och tog på extra mycket motstånd; gissar på träningsvärk imorgon!
Sitter och äter middag nu, kyckling och ris, utan kniv för alla knivar är i diskmaskinen eller i Patriks rum.

Patrik är ute och springer (i den här kalla luften, förstår inte...) så jag tänkte öva på franskaglosor tills han kommer tillbaka för då ska jag öva på mitt tal inför honom. Kommer kännas så dumt att prata inför en person men jag måste ju öva. Ska hålla talet imorgon, åh.

Men nu, franska.
Au revoir mes amis!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0