Cykeltur i hagelväder

2010-10-21 22:22:29
Min Dag
Hallå igen

Jag och Patrik har (typ) precis sett på lyxfällan. Det handlade om en tjej som levde på kreditkort och inte hade någon inkomst. Förstår inte hur man kan tänka så.. Mer om det en annan gång.
Kom iväg till spinningen med nöd och näppe. Hann inte med bussen så jag fick cykla bort. Hann precis, verkligen precis. Passet hade nästan börjat när jag kom in; spinningledaren satt på sin cykel redan.
När jag skulle cykla hem sedan haglade det. Yes, haglade och blåste. Inget kul alls. Hade en stor klump med hagel i knät efter halva vägen. Kände mig som en kall och blöt råtta när jag kom hem till Patrik igen och slängde mig in i duschen så fort jag kunde för att försöka värma och tina upp mig igen.

Har översatt klart franskan också. Puh! Så nu har jag förstått exakt allt. Åh, shit också. Man skulle ju läsa på om författaren också. Gjorde det litegrann häromdagen men jag kommer inte ihåg så mycket. Kanske hinner skugga igenom det imorgon innan lektionen...

Nu är det i vart fall läggdags.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0