d'Anglais

2010-10-02 15:17:43
Skolan
Tycker jag har skrivit tillräckligt för idag om Kina. Har valt att skriva om OS 2008 som hölls i Beijing och att bland annat invånarna behandlades väldigt illa (och blir det fortfarande) och min enda källa har varit Amnesty. Känner att jag inte kommer att komma så mycket längre idag och jag har ju imorgon på mig så då ska jag sätta mig med det igen.
Ska skriva lite på mitt tal också tänkte jag. Om det är klart till på fredag har jag en vecka på mig att öva in den och det målet är jag väldigt säker på att jag kan uppnå.

Hade tänkt att jag skulle ta med mig min skönlitterära bok på engelska hem över helgen men den glömde jag såklart kvar i skåpet i skolan tillsammans med min mössa. Typiskt.

Nu ska jag kolla några inlägg på Bloglovin'.
Ha en fortsatt fin dag (fastän vädret inte är så mycket att heja för). :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0