Fredag; franska, balklänningar och så

2010-10-22 19:37:07
Min Dag
Hejsan

Var hur trött som helst när jag vaknade imorse. Sådär så man bara vill ligga kvar, somna om och aldrig gå upp igen. Men, jag fick pallra mig upp ur den varma och sköna sängen.
Hade franskalektionen först och vi skulle prata om boken vi läst. Gick bra tills vi skulle prata på franska, haha. Fick liksom inget flyt i det jag sa. Några småfel (som att jag sa han säger, istället för han sa...) som jag i all hast gjorde, men franskaläraren sa att det var sådana fel som man egentligen vet om, "slarvfel". Får helt öva på att prata mer franska. Med vem? Haha.

I vart fall. Efter skolan följde jag med Wille och kollade lite på balklänningar.
Åh, det kommer bli så svårt att hitta en! För när jag väl måste ha något så har jag en oklar bild på hur jag vill ha det i huvudet men det som jag vill ha finns aldrig. Så svårt!
De klänningarna jag och Wille tittade på hade pärlor och massa "grejs" liksom. Inte så mycket jag. Vill ha en enklare klänning och fina smycken/skor till istället för massa krims på klänningen.
Och hittar vi inga klänningar, jag och Wille, så kommer vi i smooking. Det är vår sista utväg! (Fast jag tycker det är ursnyggt med smooking, så har inget emot det!)

Oj, nu blev det ett rackarns långt inlägg, så jag får nog sluta här.
Ha en underbar fredagkväll, mes amis!


Woho, nya bilder på datorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0