Fredag

2010-10-29 11:06:27
Min Dag
Hallå

Sista dagen på Kastellegårdsskolan idag. Vi ska bara göra en utvärdering och sedan är vi klara! De här senaste dagarna har gått så fort så det känns inte riktigt som om jag har hängt med på vad som händer. Fast det kan ju i och för sig bero på att jag har sovit bort större delen av dagarna.
Men det känns ändå skönt att den här delen av projektarbetet är över, nu är det bara att skriva uppsatsen som är kvar. Det lär väl inte ta så himla lång tid om vi tar tag i det så fort vi kan och inte skjuter på det...

Förkylningen håller sig kvar men det känns som om den börjar försvinna allt mer. Kan andas med både näsan och munnen idag och blir inte anfådd så fort jag ska äta något, och halsontet är mer eller mindre borta. Skönt!
Men jag är fortfarande lite orklös och jag tror jag ska strunta i gympa-passet imorgon. Det är lika bra att låta kroppen vila upp sig helt och sedan köra med nya tag nästa vecka!

Ha en underbar fredag!


Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0