Godnatt

2010-10-19 22:39:45
Min Dag
Hej igen

Skulle egentligen gått på ett gympapass förut idag vid sex-tiden. Men. Jag hade hängt ut mina träningskläder igår kväll för att vädra dem litegrann och när jag skulle ta in dem imorse var de dyngblöta. Verkligen dyngblöta. (Det hade regnat under natten.) Fick vrida ut så mycket vatten som möjligt, Patrik hjälpte till för övrigt, och hängde in dem för att torka. Men de hann inte torka och jag tror att de fortfarande inte är riktigt torra.
Men jag tänkte att jag gick ju på gympa i söndags ändå och det bukar jag inte göra. Ehm, ja. Spinning på torsdag i vilket fall.

Nog om det. Kom långt på min book review idag. Om jag vill skulle jag nog till och med kunna lämna in den redan nu men det är några andra saker som jag vill ha med innan jag lämnar in den.

Nu blir det sängen och sova. Ska upp runt åtta-tiden imorgon (fast Patrik får gå upp senast sju för han har CAD, hehe).
Sov gott! :)

Godnatt.
Imorgon ska jag hem igen och kela med min katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0