Installerar skrivare

2010-10-13 16:46:48
Min Dag
Hej!

Sitter i datarummet och försöker installera vår skrivare på den lilla skoldatorn. Behöver man internet till det? För det verkar som om man behöver det för vår skrivare så jag har fått dra nätverkssladden genom hela huset (överdriver inte, den går från källaren upp till rummet ovanför där routern är). Hoppas den vill installera sig nu så jag kan skriva ut mitt tal!
I vart fall så tänkte jag att jag likväl kunde slänga iväg ett litet inlägg när jag ändå sitter här.
Har varit hos doktorn idag, men jag skriver det i ett annat inlägg för annars riskerar det här inlägget att bli väldigt långt...

Ha det så bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0