Läggdags och lycka till imorgon!

2010-10-22 23:29:29
Min Dag
Åh, vad trött jag är. Åh, vad jag ska gå och lägga mig.
Lite sådär halv-fullbokad dag imorgon.
Ska gå upp vid åtta-tiden och sedan åka på ett gympa-pass. Hade tänkt att gå på det spinningpasset som jag brukar gå på på lördagar, men på grund av det jag ska göra senare på dagen fick jag avboka det och gå på gympa-passet istället.

När jag väl kommit hem igen och har duschat och allt sånt där kommer söta Wille till mig. Vi ska göra experiment och gå igenom lite på vårt projektarbete. Om ungefär en vecka är allt det här över. Nästa fredag. Inga mer experiment, bara en hel del att skriva. Glad över att jag tog den "lätta" vägen och valde att göra experiment för mellanstadieelver istället för att fördjupa mig i något vetenskapligt (som kan ta precis hur lång tid som helst...). För det här ska vara klart och inlämnat strax efter jullovet, och då är det tack och hej med det. Borta. En sak mer ur (skol)världen.

Och till alla er som ska göra högskoleprovet imorgon:
Lycka till! Det kommer gå superbra! :)

I vart fall. NU blir det sängen. Åh, vad det ska bli skönt.
Godnatt och sov underbart!

Världens finaste (i min värld) ska göra provet imorgon.
Åh, hoppas det går bra! <3<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0