Läggdags

2010-10-31 23:16:15
Min Dag

Nu, ska jag gå och lägga mig. Har läst/gått igenom alla 130 inlägg på bloglovin' och ätit vitlökstabletter. Inbillar mig att det är dem som har gjort att jag blev frisk så fort och inte varit så mycket förkyld den här hösten (brukar vara förkyld minst tio gånger om året. Skojar inte) så jag knaprar i mig dem. Fast det är inte så populärt hos Patrik eftersom jag luktar vitlök och han inte vill ge mig pussar på munnen (buhu), så jag försöker passa på när jag inte är med honom eller sent på kvällen när vi ändå ska lägga oss. Så nu vet ni det!

Men, som sagt. Ska göra som Eskil och lägga mig och sova. Eller jag ska i vart fall lägga mig i sängen. Kommer bli skönt.
Godnatt, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0