Missade bussen

2010-10-17 17:47:29
Träningen
Hej igen

Har precis kommit hem till Patrik igen. Trodde att gympa-passet skulle börja klockan fem, men när jag tittade efter så började det visst klockan fyra. Så jag började göra mig ordning (ta på mig träningskläderna) vid kvart i fyra och tänkte att "det är långt kvar till bussen som går 17 över tre".
Men på något sätt lyckas jag, experten på att missa bussar, att missa bussen. Och jag kunde inte ta en senare buss för då skulle jag komma försent.
Så jag traskade tillbaka hem tillbaka till Patrik och frågade om han trodde att jag skulle hinna cykla till träningen istället. Och det trodde han, så jag cyklade iväg och gissa vad? Jag hann! Fast jag var svettig och lite trött i benen, men jag hann som sagt!

Det var lite jobbigt och kallt att behöva cykla tillbaka igen efter träningspasset men jag kom fram i vart fall.
Och nu ska jag äta något snabbt innan jag slänger mig in i duschen.

Ha en underbar söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0