Mumsigt

2010-10-17 20:39:06
Min Dag
Godkväll :)

Vet ni vad jag och Patrik har gjort? Gissa, gissa, gissa! Vi har varit i köket och stökat och väntar på att det ska bli klart!

Okej, vi har bakat... kladdkaka! Mumsigt!
Så det ska vi sitta och mumsa på sedan, åh, va gott! Hade velat ha glass till (glass och kaka är hur gott som helst tillsammans!) men det finns det ingen och Patrik glömde köpa det förut..
Just det, det stod att det skulle ta 30 minuter för kakan att bli klar i ugnen. Nu har det gått, hmm, 45? Ska det verkligen vara så? Vi har säkert gjort något fel, skulle vara så typiskt alltså.

Åh, åh, nu ropade Patrik att den är klar och att han ska komma med en liten bit till mig! Gott :D


Sådär, får slänga in en bild på kakor också. Fast som sagt: det är kladdkaka vi har bakat och inte muffins^^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0