Nybakat bröd

2010-10-11 21:40:25
Min Dag
Hej!

Fick gå över två kilometer (nästan tre) för att komma hem idag, för busschauffören stannade inte vid den hållplatsen jag skulle gå av utan fick gå av två hållplatser senare. Var lagom glad över det för jag var rätt trött och hade velat gå hem och lägga mig så fort som möjligt. Tog runt en halvtimma att komma hem.
Om man ska se något bra ur det här så fick jag ju gått de rekommenderade 30 minutrarna (det är rekommenderat att gå minst 30 minuter per dag).

När jag till slut kom hem stod mami och bakade bröd, vilket hon har gjort hela dagen. Så jag fick smaka på nybakat bröd, och det tycker jag är lyxigt. (:

Har pluggat för det mesta idag, mest engelska. Ska slänga in några franskaglosor innan jag hoppar in i duschen. Börjar 11:05 imorgon, wiho!

Ha en underbar kväll!
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0