Post!

2010-10-08 15:37:46
Min Dag

Blir alltid så glad när jag kommer hem och ser att det ligger post på min säng (mami lägger den där när jag inte är hemma). Idag låg det två tidningar, ett tjockt paket och ett brev där! Wiho, inte illa!
(Kul att få post tills det börjar komma räkningar och sådana andra brev, antar jag.)


Damernas kom med posten. Ska bläddra igenom den senare.


I det tjocka paketet låg bland annat en Iittala-skål. Liten och fin är den och ska få stå i mitt fönster.
Kanske häller lite vatten i den och har flytljus i. Eller har den som prydnadsskål. Det återstår att se.

Fick också ett nytt CSN-kort. Varför får man nya varje år?


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0