Regn, regn, regnig måndag

2010-10-18 16:38:09
Min Dag
Hej!

Det har inte varit min dag idag. Skriver om det senare, för annars kommer det här inlägget bli milslångt!

Sitter hemma hos Patrik och försöker värma upp huset (eller mest Patriks rum) med värmeljus. Frös som bara den när jag gick in för det regnar och blåser ute. Gissar att det är runt 10-15 grader. Usch. Att det regnar gör inget så länge man sitter inomhus, då är det till och med lite mysigt, men när man ska behöva ge sig ut i det, usch. Hoppas, hoppas att jag inte behöver gå ut mer idag. Eller jag tänker inte gå ut mer idag.

Nog om det. Ska laga mat åt mig och pojkvännen om ungefär en kvart. Han är och gymmar och jag ska laga mormors tomatsoppa innan han kommer hem tänkte jag. Han vet inte vad det blir så jag tänkte, hm, överraska honom.
Fast jag kommer får sms:a min syster och fråga hur man gör för receptet är hemma och jag kan det inte utantill.

Ha en underbar måndag så länge!

Katterna kommer bli glada imorgon över att det regnade idag i vart fall..

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; Tack så mycket! :)

2010-10-18 @ 16:42:25
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0