Slut på kalaset

2010-10-02 22:38:32
Min Dag
Kalaset är slut och jag är hemma hos Patrik nu. Vi åt jätte god mat och jag blev så mätt att jag inte orkade smaka på allt. Bytte batterier på kameran och tog några kort men jag får se om jag lägger upp några imorgon när jag kommer hem igen.

Egentligen skulle Patrik, hans pappa och hans farbror åka luftballong imorgon men eftersom det ska regna då får de skjuta upp det. Så jag "slipper" gå upp klockan sju imorgon vilket jag annars hade fått göra.

Men nu ska jag och Patrik äta massa god frukt som han har köpt, faktiskt väldigt tur att han inte köpte godis utan just frukt för efter att ha ätit massa kakor och godis hos mormor är det inte vad jag är mest sugen på. Är väldigt sugen på ananas faktiskt...

Ha en underbar lördagkväll/natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0