Spinning!

2010-10-09 09:23:33
Min Dag
Godmorgon!

Ska iväg till spinningen om ungefär en halvtimma. Känner mig trött och seg och vill egentligen inte alls, men jag åker dit ändå och kämpar mig igenom passet. Förhoppningsvis är jag lite piggare efteråt.
Efter passet ska jag åka hem till Patrik och någon gång idag ska vi gå på bio och se I rymden finns inga känslor. Kul! Dessutom ska jag köpa/titta efter en ny väska, för min gick sönder igår :( . Eller axelbandet gick sönder så jag kan fortfarande ha väskan och använda "handtagen" men de kanske också går sönder snart.
Och så ska jag hinna med att plugga också. Känns som om att kemin inte är så himla svår så jag ska mest bara repetera.

Nu ska jag packa min väska med sova-över-grejer och göra mig iordning för att åka.
Ha en underbar lördag! :)



Kommentarer
Postat av: Ibrahimamal

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-06-13 @ 08:48:40
URL: http://ibrahimamal.blogmentions.com

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0