Studiebidraget fixat!

2010-10-04 22:24:40
Min Dag
Hej!
Jag och Patrik hade riktig tur i morse när vi åkte med pappa till skolan istället för att ta bussen. En lastbil hade orsakat kö på motorvägen och det i sin tur gjorde att det blev kö över hela Kungälv också. Busstrafiken blev ju då försenad av det här, och min klasskompis Willig som åker samma buss som mig hade väntat på bussen jätte länge, gått in och sedan sett bussen åka förbi 40 minuter senare än vad den skulle. Och då hade vi kommit fram någon gång när kemilektionen var slut.

Lämnade in engelskauppgiften förut idag och jag känner mig nöjd med den. Får se vad min lärare tycker dock.

Gick till banken och lade in mitt studiebidrag som jag hade fått i ett brev på posten eftersom vi inte hade sagt till vilket konto vi ville att det skulle gå in på innan den 30:e september. Men nu är det fixat och jag har studiebidraget på mitt konto. Härligt! Ska köpa en ny väska tänkte jag för jag gissar att min kan ge med sig när som helst, precis som min mobil... Suck.

Ha en fin måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0