Tända ljus

2010-10-03 19:20:56
Min Dag
Nu orkar jag inte sitta mer vid datorn, dels för att den låter som ett kärnkraftverk (Patriks ord) och dels för att jag är trött på att sitta här. Blev klar med engelska-uppgiften om Kina, ska bara läsa igenom den en gång till imorgon innan jag lämnar in den så att jag inte har glömt något litet fel någonstans.

Ikväll blir det parlamentet och "The event". Men det är senare. Ska gå och störa Patrik lite när han skriver, hehe.
Ha en fin söndagskväll! :)


Tände ljus när jag kom hem. Det är så mysigt! Nog en av de fina sakerna med hösten: att tända massa ljus och få det att se sådär mysigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0