Biggest loser Sverige

2010-09-06 18:58:58
Min Dag
Hej igen!
Har precis ätit middag, potatis med fisk och ärtor. Gott. Fast jag har ätit för mycket godis så jag är lite mätt och allmänt äcklad av godis. Skulle inte ha gått och köpt något.

Har gjort klart alla franska läxor för veckan nu, förutom att jag behöver öva på glosorna. Men det känns skönt att slippa behöva tänka på att jag har franska läxa att göra, en mindre sak i tankarna alltså.
Börjar klockan elva imorgon vilket är väldigt skönt för då hinner jag ta en springtur på morgonen vilket jag tänkte att jag skulle göra. Fast jag vaknade med lite halsont idag, så jag hoppas på att det inte blir värre till imorgon. Just nu känns det bra, men det kan ju bli värre över natten...

Ska se på Biggest loser Sverige idag klockan 20 på fyran tänkte jag. Känner några som känner en som har varit med i programmet och de sa att den här personen hade gått ner väldigt mycket. Så det låter ju lovande för det här programmet! För meningen är/var ju att de ska gå ner i vikt.

Men nu ska jag hjälpa pappa, som har börjat i skolan igen (om nu de sex veckorna han ska plugga räknas som att gå i skolan?), men en uppsats han ska skriva.

Ha en fin måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0